Friday, May 20, 2005

Today I got myself a new saddle, helmet and a pair of cycling shorts. The shorts ada chamois to cushion the delicate male anotomy. Tapi my goodness, tebal giler span dia. Surely tak boleh buat lari punya. Nampak macam punggung keras dari belakang. Haha... as for the helmet, just like my bike la, 'kicap' brand one. Saddle pun sama, cuma ada stamp K2 kat tepi. I know its not original one. Its just a bit more comfy than the standard issue. What do you expect from a 'kicap' brand bike kan? Another thing, stem dia panjang sangat. Fuh..so my body position when riding is always aero punya. Letih pakcik! Dah la stem 'ol skool' (yg mcm no 7 tu). Takpe. Next time tukau. A tougher ride makes you a better rider. Ntah mana aku kutip words tu pun ntah.


########
Esok nak test ride kat Putrajaya. Mana lagi safe place for a beginner like me to ride kan? At least kat sana tak banyak trafik. Summore tomorrow cuti. Hah! Aku nak buat 12 round kat roundabout besar tuh! Muahahaha!
Then petang nak lepak ngan Mazha jap, lari sikit (7-8k ke) and malam gi tengok FA cup (Man-U vs Arsenal) beramai-ramai kat NZ. Pergh..banyak agenda esok nih. Then Ahad either ikut PACM 15k or lari sorang-sorang kat Putrajaya (again!). hmm...sudah kembali rajin training sekarang yea.. I'M BACK WITH A BANG!

2 comments:

TriStupe said...

Eh, maner beli shorts, tebal tebal la best...tapi season dulu la, kang melecet celah kangkang kang...

anyway, my friend and i ride Putrajaya every thrusday at 8.30pm onwards. RV kat Masjid.

interested?

tank said...

shorts beli kat the same shop in melawati.

putrajaya thursday nite? hmm macam menarik. see u if i see u!