Tuesday, April 26, 2005

Terjerumus ke lembah...

Penat, tekanan, tension. Rasa down sikit la minggu ni. Sepatutnya hujung minggu aritu aku pergi bangsat ke Cameron. Untuk pengetahuan anda, bangsat juga bermaksud mengembara atau merantau, selain dari memberi makna pencuri atau miskin.

Tapi dah la Cameron pun tak pegi, Kedah pun tak pegi jugak. Dapat tahu last minute takde hotel yg dekat. Kalau tak, aku dah berkursus Sains Sukan dah.

Ada orang nak tolak beskal Scott rm1,500 jer. Hmm rasa cam murah. Tapi nanti tgk beskal tu camna.

Cuti Khamis aritu, pegi JB n Singapore. Hahaha korang! Aku pegi dulu! Tapi takde sale lagik. Bulan May start. saja gi jejalan. sensorang jer. tapi kat JB tu yg tak tahan tu. boleh pulak aku pergi kat rumah si anu nih. tapi tak masuk la. jumpa pun tak. hehe..gilak!

Ada orang kena langgar-lari masa tgh jogging kat kl. kesian. buduh betul la drebar tuh. tau la kitaorang tak bayar road tax, tapi tak payah la langgar orang. aku pun dah takut nak lari kat open road dah. nasib baik putrajaya tak banyak trafik. tapi accidents can happen kan...touch wood....

Smalam ada kawan aku call sebab teringat kat cheesecake aku. hehe kalakar gak. nanti la bila aku rajin aku buat lagi. Whole-lotta-cheese y'all!

No comments: