Monday, October 24, 2005

Lapar dan gelap

Tak bangun sahur. Lagi. Semua gara-gara nite ride which usually end at the wee hours of the morning. Lepas ni kena tune balik tido.

=========

Gelap giler kat luar. Hujan kerap sekarang ni. All because the Intermonsoon thing. Its actually a transition from one monsoon to another. Expect frequent thunderstorm accompanied by heavy rain during late afternoon and early night. Total amount of rainfall should be.......

oi ingat aku ni weather channel ka?

Tapi bila hujan, selalu angin kuat. Masa ride Saturday, kena tolak ngan angin almost knocked us off our bikes. Kuat!

==========

Apsal la KeyMessage ni tak bayo lagi aku nih? dah nak raya ni agak-agak la. Kang aku hantar hamper raya buat perli kang baru tau. Pekerja picisan cam aku ni nak gak raya, or something like it.

====

Apsal aku rasa nyampah gila ha? Kha kha khaa persetankan orang lain. Insignificant others!

No comments: