Tank: Dah puas dah gelak smalam...hihik. Anyway u r one cute penguin la...hehehe. Nak puji smalam tapi takut tersalah org. Rugi tak dapat join the run this week. I already got the feeling that it would be fun! Well, have a superb time there with ur friends there!
My nightmare
-
Alahai.
Why are you here?
Of all the people yang nak join that run in singapore, kau pon join jugak?
I thought my eyes were playing tricks on me. Rupa-rup...
5 comments:
hahhahaaha...nice one tank! ada macik ajak gak aku pi tapi huh..
oi pumpkin! ada silent visitor rupanya! lain kali habaq la hang mai melawat!!
yan: hehe..weh budu kito guano?
Tank: Dah puas dah gelak smalam...hihik. Anyway u r one cute penguin la...hehehe. Nak puji smalam tapi takut tersalah org. Rugi tak dapat join the run this week. I already got the feeling that it would be fun! Well, have a superb time there with ur friends there!
Ada mak cik nak berkenalan dgn kau!
krunner: makcik? what makcik la ni? i havent been around klcc park long oredi.
Post a Comment